Verkkosivujen ja brändi-ilmeen suunnittelu kattohuoltoyritykselle
Cleanor Oy on paikallinen siivouspalveluita tarjoava yritys, joka tarvitsi apua verkkonäkyvyyden parantamisessa ja asiakashankinnan tehostamisessa.
Asiakkaalla ei ollut aikaisempaa verkkosivustoa, joten lähdimme liikkeelle täysin puhtaalta pöydältä.
Projekti
Suunnittelimme ja kehitimme Cleanorille modernin ja käyttäjäystävällisen verkkosivuston Webflow-alustalla.
Verkkosivusto on selkeä, informatiivinen ja mobiiliystävällinen, mikä mahdollistaa asiakkaiden vaivattoman siirtymisen palveluiden pariin.
Verkkosivuston lisäksi loimme Cleanorille yhtenäisen ja ammattimaisen brändi-ilmeen.
Tämä sisälsi logon suunnittelun, typografian valinnan ja värimaailman määrittelyn. Brändi-ilmeestä tuli helposti tunnistettava ja yrityksen arvoja heijastava.
Meta-mainonta
Suunnittelimme ja toteutimme myös kustannustehokkaan Meta-kampanjan (Facebook ja Instagram), jonka avulla Cleanor sai monia liidejä paikalliselta alueelta.
Kampanja oli räätälöity kohderyhmän mukaan ja optimoitu saavuttamaan mahdollisimman hyvät tulokset pienellä budjetilla.
Tulokset
Projekti ylitti odotukset ja toi Cleanorille useita uusia asiakkaita ja näkyvyyttä paikallisesti.
Verkkosivusto on saanut paljon positiivista palautetta sen selkeydestä ja toimivuudesta, ja Meta-kampanja on osoittautunut erittäin tehokkaaksi liidien hankinnassa.
Yhteenveto
Cleanorin tapaus on erinomainen esimerkki siitä, kuinka hyvä verkkosivusto ja brändi-ilme yhdistettynä tehokkaaseen digitaaliseen markkinointiin voivat merkittävästi parantaa yrityksen näkyvyyttä ja asiakashankintaa.
Olemme ylpeitä saadessamme olla osa Cleanorin kasvutarinaa.
Olli Hirvelä
Toimitusjohtaja
Luodaan se yhdessä